Σάββατο, 1 Αυγούστου 2015

Μια βόλτα στην Αθήνα...μέρος πρώτο!

Γεια σας!Σήμερα θα σας δείξω φωτογραφίες απο μια φωτοεξόρμηση στην Αθήνα.Απο την Αθήνα θα ξεκινήσουμε και θα φτάσουμε με τον καιρό σε όλη την Ελλάδα.Απο το προηγούμενο Blog μου,έχω ήδη μερικά άρθρα με φωτογραφίες απο μέρη που έχω πάει.Ελπίζω να σας αρέσουν και να βλέπω και δικές σας φωτογραφίες.Γενικά μετά απο μερικά σεμινάρια φωτογραφίας αποφάσισα να δοκιμάσω τις γνώσεις μου με τοπία και στο μέλλον να προσθέσω και πορτρέτα.Ας δούμε τις φωτογραφίες!
Κάπου στου Ψυρρή!Γενικά σε όλη την πόλη υπάρχουν πολλά έργα τέχνης πάνω στους τοίχους.Συμφωνώ να δημιουργούνται όμορφα σχέδια,αλλά δεν μου αρέσουν καθόλου οι μουντζούρες.
Μπορεί όλη η Αθήνα να είναι γεμάτη κτήρια και καυσαέριο,αλλά πάντα θα βρίσκω κομμάτια πράσινου και φύσης μέσα σε αυτήν.
Σε όλα τα άρθρα που παρουσιάζω φωτογραφίες πάντα θα υπάρχει και κάποιο ζωάκι.Το μικρό σε αυτή τη φωτογραφία έχει βγει βόλτα με το αφεντικό του.
Συνήθως όταν βλέπουμε τις γραμμές του τρένου το μυαλό μας πάει (σχεδόν) πάντα στην Αθήνα.Είτε πάμε εκεί για δουλειές είτε πάμε για διασκέδαση.
Περπατώντας στα σοκάκια και στους δρόμους του κέντρου!
Στη φωτογραφία αυτή δείτε το χρώμα του ουρανού και τα σύννεφα.Αρκετά καλός καιρός για βόλτα και φωτογραφίες μέσα στην πόλη!
Ένα απο τα πολλά ενδιαφέροντα κτήρια στην Αθήνα...
Ένα κομμάτι της Αθήνας το βράδυ.Παντού φώτα και κόσμος.(Η φωτογραφία δεν είναι αρκετά καθαρή γιατί την έχω τραβήξει με κινητό)
Θα κλείσω αυτό το άρθρο εδώ και θα σας ετοιμάσω το δεύτερο μέρος σύντομα.Τις φωτογραφίες αυτές τις έχω τραβήξει την άνοιξη,οπότε οι επόμενες θα είναι μέσα στο καλοκαίρι.Στις καινούργιες φωτογραφίες της πόλης θα δούμε περισσότερα κτήρια,δρόμους και κομμάτια απο τα αρχαία.Εκτός απο δικές σας φωτογραφίες της πόλης σας που θα ήθελα να μου δείξετε,θα ήθελα να μου πείτε επίσης και συμβουλές για καλύτερη λήψη με τη φωτογραφική ή τεχνικές.
Τα λέμε σύντομα.Γεια σας!

2 σχόλια:

  1. Τέλειες φωτογραφίες!!! Στην Ελλάδα μπορεί να υπάρξει παντού ομορφιά! Ακόμα και στα πιο εγκαταλελειμμένα μέρη!!! Μπράβο σου που μας δίχνεις αυτήν την μεριά της Αθήνας!!! <3 Και η τεχνική σου όπως πάντα άψογη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλη η Ελλάδα είναι υπέροχη.Απλά όλοι σκεφτόμαστε να βγάζουμε φωτογραφίες όπου πάμε και όχι την πόλη μας ή την περιοχή μας.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,αλλά ακόμα μαθαίνω!

      Διαγραφή