Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2015

Ώρα για διάβασμα!

Γεια σας!Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα βιβλίο που διάβασα πρόσφατα.Στο άλλο μου blog (εδώ και εδώ),είχα κάνει δυο παρουσιάσεις βιβλίων και την ενότητα αυτή την μετέφερα εδώ,γιατί ταιριάζει καλύτερα με τα θέματα που έχω ορίσει για αυτό το blog.
Θα σας μιλήσω για το βιβλίο-μυθιστόρημα "Ο φρουρός του χαρεμιού",της Λίντα Λάφερτι,απο τις εκδόσεις Μίνωας.
Περίληψη του βιβλίου.
Η ιστορία διαδραματίζεται στην Κωνσταντινούπολη το 1826.Η Εσμά Σουλτάν,μια οθωμανή πριγκίπισσα αποπλανεί όσους πιάνονται αιχμάλωτοι και κάθε πρωί διατάζει τον πνιγμό τους.Επιλέγει να μιλήσει μόνο σε έναν άνθρωπο για οτι νοιώθει και αυτός είναι ένας φρουρός απο το χαρέμι της, ο Ιβάν Πόστιβιτς,ένας γενίτσαρος,που έιχε φτάσει να γίνει και αξιωματούχος του σουλτάνου.Μέσα απο τις εξομολογήσεις τις πριγκίπισσας,ερωτεύονται.
Η άποψή μου.
Τον τελευταίο  καιρό διαβάζω βιβλία για την οθωμανική αυτοκρατορία και τις συνθήκες τις εποχής αυτής. Αυτή τη φορά δεν διάβασα κάποια ιστορία με τα άσχημα γεγονότα που έγιναν στην Ελλάδα,αυτή την εποχή,αλλά ασχολήθηκα με την ζωή των Τούρκων και των γενιτσάρων.Το βιβλίο μου φάνηκε κουραστικό,αλλά σε πολλά αποσπάσματα και περιγραφές είχε πολύ ένταση.Άργησα να το τελειώσω,σε σχέση με άλλα βιβλία που έχω διαβάσει,γιατί μου φάνηκε βαρύ,όσον αφορά το περιεχόμενο του.Θα το πρότεινα σε άτομα που τους αρέσει αυτό το περιεχόμενο και όχι σε κάποιον που θέλει κάτι πιο απλό και ήπιο.
Ελπίζω να σας αρέσει αυτό το άρθρο και σίγουρα θα δείτε και παρουσιάσεις άλλων βιβλίων.Σας ευχαριστώ για τη στήριξή σας.Γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου