Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2015

Το βιβλίο της Κυριακής!

Γεια σας!Σήμερα θα σας γράψω για ένα βιβλίο.Θα σας το παρουσιάσω και θα σας πω τη γνώμη μου για αυτό.Το βιβλίο αυτό είναι "Στα μονοπάτια του καπνού",της Βασιλικής Λεβεντάκη,απο τις εκδόσεις Λιβάνη.Είναι ένα αστυνομικό μυθιστόρημα.
Περίληψη του βιβλίου.
Η ιστορία του βιβλίου ξεκινά απο τη Δραπετσώνα,το 1930 και αναφέρετε στη δολοφονία μιας κοπέλας.Υπεύθυνος για την υπόθεση αυτή είναι ένας αστυνομικός,ο Ηλίας Μαντάς και συνεργάζεται με έναν φημισμένο γιατρό,τον Πέτρο Φραζή,εξαιτίας ενός γρίφου που τον μπλέκει στην υπόθεση.Αυτό το γεγονός τους οδηγεί στην Καβάλα.Εκεί γίνεται άλλη μια δολοφονία και καταλαβαίνουν οτι απο δω και πέρα θα πρέπει να είναι έτοιμοι και για άλλα γεγονότα.Μέσα σε όλα αυτά μπλέκονται πολλά πρόσωπα,που το καθένα έχει το ρόλο του σε κάθε δολοφονία και δημιουργούνται πολλά ερωτήματα που καταλήγουν σε μια μεγάλη αποκάλυψη,
Η γνώμη μου για το βιβλίο
Είναι ένα καλογραμμένο βιβλίο,αλλά μου φάνηκε λίγο  μπερδεμένο.Είχε ωραία πλοκή και απίστευτο τέλος.Άργησα να το τελειώσω και ας είναι μικρό,γιατί διαβάζοντας το κατάλαβα πως τα αστυνομικά βιβλία δεν μου αρέσουν,όσο τα ιστορικά μυθιστορήματα και η φανταστική λογοτεχνία.Νομίζω πως πρέπει ο αναγνώστης να είναι αρκετά συγκεντρωμένος στην ανάγνωσή του,για να μπορεί να ακολουθεί τα γεγονότα και να σκέφτεται οτιδήποτε συμβαίνει.Ίσως επειδή είναι το πρώτο αστυνομικό βιβλίο που διαβάζω να μου φάνηκε έτσι.Βέβαια το προτείνω στους λάτρεις αυτού του είδους.
Ελπίζω να το επιλέξετε.Τα λέμε σύντομα.Σας ευχαριστώ για τη στήριξή σας.Γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου