Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2016

Ένα βιβλίο με άρωμα...φθινοπώρου!

Γεια σας!Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα βιβλίο που μου άρεσε πάρα πολύ.Το βιβλίο αυτό είναι "Το Φθινόπωρο της Μάγισσας",απο την Καίτη Οικονόμου και τις εκδόσεις Ψυχογιός.

 Περίληψη

Η Μυρσίνη κόρη ένος Μακεδόνα και μιας τσιγγάνας,προσπαθεί να μεγαλώσει ομαλά μέσα απο τους διαφορετικούς κόσμους των γονιών της.Σε μικρή ηλικία η μητέρας την εγκαταλείπει και εκείνη προσπαθεί να ζήσει με το χάρισμα που κληρονόμησε απο την τσιγγάνα προγιαγιά της.
Πολύ γρήγορα όμως βάζει στην άκρη αυτό το χάρισμα και ζει μια πιο φυσιολογική ζωή,σαν τον πατέρα της,ώστε να γίνει αποδεκτή απο τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Αφού μεγαλώνει,επιστρέφει στο χωριό του πατέρα της.με τον μνηστήρα της,για να ξεκαθαρίσει την κληρονομιά της,αλλά και να γνωρίσει τους συγγενείς της.
Γνωρίζει τον Στέφανο Βρεττό και με τη βοήθειά του καταλαβαίνει τα λάθη της και ξυπνά το παλιό της χάρισμα.Αν και πρέπει να ξεφύγει απο το κακό που την κυνηγά...




Η γνώμη μου...

Το βιβλίο αυτό μου άρεσε πάρα πολύ,αλλά με έκανε πολλές φορές να θυμώσω γιατί μου θύμισε κάτι παρόμοιο που έχω ζήσει.Γενικά είναι ένα καλογραμμένο βιβλίο απο μια υπέροχη συγγραφέα,που μπορεί να μην βρίσκεται στη ζωή πλέον,αλλά τα βιβλία της υπάρχουν ακόμα και είναι όλα πολύ καλά.Είναι εύκολο στην ανάγνωσή του και σε ταξιδεύει σε έναν τόπο με ένα υπέροχο φυσικό περιβάλλον.Υπάρχει πλοκή και δεν γίνεται βαρετό ή κουραστικό,μέχρι και στις τελευταίες σελίδες έχεις κάτι να περιμένεις.Σας το προτείνω αν και δεν ξέρω αν θα το βρείτε εύκολα.
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το άρθρο.Τα λέμε σύντομα.Γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου